KABIZLIĞI GİDERMENİN YOLLARI NELERDİR ? KABIZLIK NASIL GİDERİLİR ?

 

BİLİM KAYNAĞI


  Bu rahatsızlığı uzun yıllardır çeken biri olarak henüz bu soruna bir tedavi bulabilen doktor olmadı. İlaçlarda işe yaramıyor. Bol lifli şeyler yiyin diyorlar sebzenin ve kaliteli lif barından yiyeceklerin fiyatı ateş pahası. En iyi doktor insanın kendisidir ve sizin doktorunuzda sizsiniz.


  Evet bol sebze yemek işe yarıyor fakat bunu sürekli olarak yapamıyorsunuz çünkü canınız farklı lezzetler çekiyor. İnsan çok karmaşık bir canlıdır ve şu an dahi ne olduğumuz tam olarak anlaşılmış değil. Kabızlık öyle lanet bir sorun ki eğer kendinizi tanımıyorsanız verdiği belirtileri anlayamıyor ve bana ne oluyor diye endişeye kapılıyorsunuz. Karın bölgenizde bir şişkinlik, sertlik, hareketsizlik gibi bazı hisler beliriyor. Daha kötüsü ise dışkı vücuttan atılamadığı için bir süre sonra kendi toksinlerinizde zehirlenmeye başlıyorsunuz. Bildiğiniz atık yani midenizde bağırsaklarınızda kala kalıyor.


 

KAYISI

  

  Ben bu durumu çok yaşıyorum, ruh halim bozulmaya başladığı zaman anlıyorum ki kendi dışkı kalıntılarımda zehirlenmeye başlıyorum. Peki bu sorunumu nasıl çözüyorum ? Lifli yiyeceklerin iyi geldiğini çoğumuz biliyor zaten ve bu lifli yiyeceklerin en başında ise kayısı geliyor. Her mevsim tazesini bulmak imkansız. Kurusu da dediğimiz gibi ateş pahası, fakat mevsiminde biraz ucuzu bulunuyor. Sabah ilk işim üç adet kayısı yemek oluyor ve üzerine de bir bardak ılık su içiyorum ve 20 dakika sonra sindirim sistemim hareketleniyor. 

  

 

SİNEMAKİ YAPRAĞI

  

  Bir diğer süper açıcı özelliği olan şey ise Sinemaki, fakat bu bitkinin çayı bende işe yaramıyor aksine bir çay kaşığı kadar Sinemaki yi yemek tabağıma atıyorum ve sonrası cır cır. Bu bitki konusunda dikkatli olmanızı tavsiye ederim gerçekten fena ishal olabilirsiniz ve günde bir kez bir çay kaşığından fazla tüketmeyin. Ayrıca bazı kaynaklarda Sinemaki nin kabızlığı artırdığı söyleniyor o nedenle araştırın ve azar azar tüketin ve sonucuna kendiniz karar verin.


 

YEŞİL ÇAY

  

  Bende hiçbir işe yaramayan hatta kabızlığımı artıran bir çay. Bir çok kez denedim fakat içtikten sonra kendimi daha kötü hissetmeye başladım. Bağırsak hareketleri yavaşladıkça kendimi kötü hissediyorum bu belirti herkeste aynımıdır bilemiyorum. Bir kaç arkadaşımda içtikten sonra tuvalete çıkamama şikayetlerini de duydum. Belki içtiğimiz yeşil çay gerçek yeşil çay değil sonuçta ticari firmalar sahtekarlıkta sınır tanımıyor. Gıda boyası koyma ihtimalleri çok yüksek diye düşünüyorum.


 

SİYAH ÇAY


  Siyah çay ülkemizde en çok tüketilen içecek, dünyada da birinciyiz. Bu çayın bendeki etkisi hazmı kolaylaştırması. Yani midemdeki şişkinliği alıyor ve fazla tükettiğimde mide kasılmalarını hızlandırdığı için daha çabuk acıkıyorum. Fakat tuvalete çıkarma etkisi yok en azından bende yok. Ayrıca yemekten sonra içince fena şekilde demirin atılmasına sebep oluyor ve takip eden günlerde demir azalmasından dolayı kendimi çok kötü hissediyorum. Herkeste aynı etki olmayabilir fakat siyah çayın vücudumuzdaki demiri çok hızlı attığı bilimsel bir gerçek. Özellikle kadınlar bu etkiyi öğlen çok yoruldum diyerek sürekli uzanma isteği ile gösterir fakat onlara göre bir saat çalıştıkları için yorulmuşlardır.


 

KAHVE


  Çözünebilir kahve kesinlikle tüketmiyorum tüm hastalıkların sebebi çözünebilir kahve olabilir. Tamamen çöp bir ürün zaten bu ürün de kahvenin çöpe atılması gereken bölümünden imal ediliyor. Tonlarca kimyasal barındırıyor, içtiğimde bütün ruh halim değişiyor çok sinirli biri oluyorum, kolayca kavga edebiliyorum. Kısacası içmeyin, hiçbir türünü içmeyin beşi bir arada, sade, şekersiz, hepsi aynı kötülükte ve size zarar verir. Elbette fiyatlar çok yüksek filitre kahve tüketemiyoruz, ben bir kaç ayda bir filitre kahve alabiliyorum size tavsiyem en kaliteli kahve çekirdeği olan COLOMBIA - ARABICA olanı alın. Ülkemizde bu çekirdeği üreten tek bir marka var çoğumuz bilir zaten. Fakat kahvede kabızlığımı gidermiyor en azından çok iyi uyandırıyor.


 

KARIŞIK BİTKİ ÇAYI (FORM ÇAYI)


  Şunu aklınıza yazın bu çaylar sizi zayıflatmaz aksine kilo aldırır. Tüm çayların sindirim sistemini harekete geçirme etkisi vardır ve acıktırır. Fakat benim kabızlık sorunumu gideren tek ürün form çayları. İçtikten sonra dünyam değişmeye başlıyor, kendimi uyanmış, zinde, capcanlı hissediyorum. Zincir marketlerin sadece bir tanesi bu ürünü satıyor ve oradan alıyorum. Gerçekten sindirim sisteminin rahatladığını hissediyorum. Herkeste aynı etkiyi gösterir mi bilemem fakat benim tek ilacım bu çay. Bağırsaklar boşaldığı için fazla acıktırabiliyor fakat iradenize hakim olursanız bir sorun olmaz. Ben bu durumu kontrol edebiliyorum ayrıca bol bol spor yapıyorum. UNUTMAYIN, FORM ÇAYLARI KİLO ALDIRIR ÇOK YEMEK YEDİRİR YANLIŞ BİLGİLERE KANMAYIN.


Buraya tıklayarak kanalıma abone olabilirsin.




  

Yorumlar

EN ÇOK OKUNANLAR

2025 GÜNEŞ FIRTINASI

Scientists Quotes - BİLİM İNSANLARININ ÖZLÜ SÖZLERİ

ALBERT EINSTEIN 'IN TREN PARADOKSU - ÖZEL GÖRELİLİK

Aspirin ile köklendirme nasıl yapılır - Basit, kolay köklendirme nasıl yapılır ????

SUDA KÖKLENDİRME NASIL YAPILIR ? bitki kökleri kaç santim olunca toprağa alınır ?